Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




tirsdag 12. mars 2013

Bilder fra stuen


Bilder fra stuen/livingroom



Gulvene ble malt sommeren 2012


Må ha Dronning Ingrid i vinduskarmen:)


Mot sundet


Skatollet med alle de små skuffene, er jeg så glad i. I tillegg er det et veldig praktisk møbel med god lagringsplass.







Stor var gleden da jeg fant et gammelt fransk vitrineskap på finn.no
Eieren hadde kjøpt det hos Den Franske Landstil og kunne ikke ta det med på flyttelasset til Oslo.


De gamle løperne i lin (egentlig melsekker) som jeg bruker når vi dekker opp til fest på låven, oppbevares i en rustikk kurv.

En riktig fin dag ønskes dere alle som tok turen innom bloggen min!

Smil og klem fra Hjørdis

23 kommentarer:

  1. Ja her var det flotte bilder som har stor sjanse til å vinne. Du har det nydelig.
    Likte veldig godt det siste skapet du viser. Lykke til.
    Ha en herlig vårdag :)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra stua. Lekkert hos deg. Likte vinduene så godt, koselig. Jeg tenkte også å sende noen bilder til henne, men har ikke greid å få det gjort enda, pga ulykka jeg var i.

    SvarSlett
  3. Kor fint du har det i stova.
    Så mange lekre møblar.
    Vonar du får ditt bidrag med i boka.
    Ha ein fin tysdag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Takk for koslig kommentar hos meg!

    Så fine bilder frå stova di!!
    Utruleg fin og med så masse flotte detaljer!! Heilt etter min smak!!

    Her er det komt snø i dag... og eg som trudde våren var komt...;o)

    fin ,fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  5. Helt fantastisk flott,elsker det gamle skapet du fant på finn,fargen er nydelig. :) Disse bildene må jo bare komme med i boka. :))
    Klemmer.

    SvarSlett
  6. For et vakkert bidrag, Hjørdis!! Du har det så utrolig fint og er så flink med detaljene..elsker stilen din!! Vinduene dine er også kjempefine!! Lykke til hos Franciska:) Ønsker deg en fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Helt nydelig stue og for noen flotte vinduer dere har. De har kjempefine detaljer =)
    Lykke til i i konkurransen ;)
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlig å se bilder fra den koselige stua di :)
    Du har så mange fine møbler!
    Ønsker deg lykke til ;)
    Ha en fin kveld videre!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  9. Hallo Hjørdis!
    Å, så koselig i stua di, atte, jeg får lyst til å ta turen til deg med en gang. :-) Det ser så trivelig og stemningsfult ut der, masse nydelig nostalgi og søte detaljer. Jeg liker stua di kjempegodt, Hjørdis, håper den kommer med i boka. Utrolig flotte vinduer også, det har jeg aldri lagt merke til før. Heldig var du som fikk tak i det fine franske møblet, et skikkelig kupp! Vakkert møbel!
    Så utrolig søtt påskeegg du har laget også. Helt nydelig, Hjørdis, og veldig fint å bruke jernurnen din med litt strå oppi til egget.

    Du har skrevet flere varme og gode kommentarer til meg i det siste, kjære bloggvenn - tusen takk! Vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg tok oppfordringen din og la lenke på bloggen min til bildene fra Lev Landlig som ikke kom i bladet. Du, jeg setter så pris på at du blogger og den fine bloggkontakten vi har, håper du vet det.

    Håper på å få se bildene fra stua di i boka til Franciskas!

    Ha fine dager; Hjørdis - vi blogges!
    Klem Trine

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder fra stuen din, kommer ikke dette på trykk i boka så vet ikke jeg:)
    Lykke til ihvertfall!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  11. Wow!! Lekre bilder du viser!
    Vil tro du blir valgt ut til boka - masse inspirasjon hos deg.
    Hadde planer tidligere med å delta, men det har gått i den store glemmeboka hihi:))
    Ha en flott kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  12. Ja om ikke du blir med i boken skjønner jeg ingenting!
    Guri så flotte bilder Hjørdis!

    Tvi,tvi sier bare jeg!

    Ha en flott uke videre søde!

    God klem Camilla.

    SvarSlett
  13. For et vakkert bidrag! Nyyydelige bilder!

    Lykke til i konkurransen ;-)

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  14. Vakre bilder! Så fint det er hos deg! Håper du vinner :)
    Lykke til!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  15. Åh det er så fint hos dere......nydelige bilder Hjørdis og får minner fra da vi på besøk :)
    Ønsker deg en fin kveld og morgendag :)
    God klem til deg

    SvarSlett
  16. Sååå Nydelig Hjørdis,du kan det med detaljene..
    Bare Vakkert!!!
    Ha en herlig kveld!
    Klem Malin

    SvarSlett
  17. Og masse ,masse Lykke til!!!

    SvarSlett
  18. Nydelige bilder fra stuen din...bare såå skjønt!
    Og jeg tenker du får bidra med både det ene og det andre :)
    Skapet ditt var jo også et kupp....herlig!

    Ønsker deg fine mars-dager
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  19. Oi så mange flotte bilder av din nydelig stue... detaljer og inspirasjon i fleng:)
    Lykke til i utfordringen:)

    Ønsker deg en strålende torsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  20. Nydelige stuebilder, virkelig landlig og sjarmerende! Lykke til med dette fine bidraget!

    SvarSlett
  21. Nå føler jeg nesten at jeg har vært på besøk i stua di jeg! Så fint du har det!

    SvarSlett
  22. Så koselig stue☺☺hva heter fargen på veggen?

    SvarSlett
  23. Tusen takk. ☺️ Den heter Mild hvit 1003Y25R-1275

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)