Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




søndag 10. mars 2013

Blått påske-egg

Så nærmer påsken seg og jeg er igang med produksjon av årets påske-egg.





Jeg har brukt et påske-egg fra Panduro Hobby (nei, jeg blir ikke sponset), grunnet det med hvitmaling og limt på en yndig serviett samt blonder langst kanten.  Tipser om at Nille selger egg for kr 1,-! Disse kan du dekorere etter at du har grunnet dem med 2 malingstrøk.


Malin sin søte mus passer på:)


Takk for at du stakk innom! 

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!

Smil og klem fra Hjørdis

23 kommentarer:

  1. Å dette ble fint Hjørdis, aldeles nydelig mønster på servietten du har brukt. Ser jeg absolutt bør ta meg en tur å kjøpe inn noen eg slik at jeg kan få laget noe påskepynt her også.

    Fin ny uke til deg.

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott det var! Tusen takk for inspirasjon - tror det er på tide at jeg finner fram påskekassen min i kjelleren.

    SvarSlett
  3. Helt vidunderlig påskeegg!!
    Ha en flott søndag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Herlig søtt, fikk mæ til å skjønne at no må æ starte med å lage påske egg.Takk for ideen!

    SvarSlett
  5. Qué bonitos! son preciosos con los tonos azules. Muchos saludos de Sara.

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint og søtt påskeegget ble. Veldig fin serviett du har brukt. Passer jo så fint til servicet med blått stråmønster.
    Ha en fin kveld!
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  7. Egget var superskjønt og så herlig pyntet i hylla. :) Flott ny header også. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Skjønt egg- og har fått så sansen for lyseblått og hvitt :) nydelig ble det.

    Syntes du har et flott kjøkken også- og komfyren din er koselig :)

    Ønsker deg en flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  9. Det ble et aldeles lekkert påskeegg! Helt nydelig, og jeg er så imponert over alt du får til. Trekker om stoler og lager små og delikate egg.
    Flott for deg, og morsomt for oss! - Liv

    SvarSlett
  10. Disse var fine ;) Såå lekre!
    Du er så flink og kreativ!

    Ønsker deg en finfin søndag!
    klemklem

    SvarSlett
  11. Så flott det blå egget er.
    Kjempefint. Jeg bruker stort sett bare eggene fra Nille. Må males litt først, men de er jo så billige så da kan en alltid spandere på litt maling.
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  12. For et nydelig påskeegg du har laget! Passa jo perfekt inn hos deg! Takk for råd ang å legge bildene ved siden av hverandre, det skal jeg prøve på neste innlegg:-)

    Ønsker deg ei herlig uke!:-)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  13. Så fint med ett påskägg med blått mönster. Du har jättefin ny header också, himlen är så vackert blå över Hidlesundet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. oi.Så¨fin blogg du har. her var der mye fint. likte veldig godt påskeegget ditt. dette hadde passet hos meg.
    må vel ta meg en tur på nille. Takk for tipset.
    Vintergækkene er nok ikke så langt unna nå, tror eg. og wow for noen kjoler du lager. hadde vært kjekt hvis du hadde blogget mer om de. flinke du :)

    SvarSlett
  15. Ååååå så fine dei var,nydelige påskeegg:)såg ei som viste kobber påskeegg på bloggen sin,montru om ein hadde spraya billige egg om det blei fint,burde kanskje prøve:)
    Du er så flinke og kreative og blir så imponert:)
    Ønsker deg ein fin fin søndagskveld!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Å hei søde!
    Guri kor fint altså!!!! Skikkelig Bergensk i dag...hi,hi...
    Dette var snop for øyet og lekkert alt sammen!
    Ny header og!! Helt herlig.

    Ha en flott ukestart min venn..

    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  17. Et aldeles nydelig påskeegg! Et av de fineste jeg har sett! Vakre vårlige bilder:-)
    Tusen takk for fine ord!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  18. Å SÅ NYDELIGT
    VAKKRE BILDER
    DU ER VIRKELIG FLINK
    ØNSKER DEG EN FIN KVELD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  19. Nydelig! Så flink du er!! Jeg lagde noen egg ifjor, og skal jammen lage meg noen i år også. Det er så gøy å se forandringen fra de man kjøper på Nille til ferdig hjemmelaget produkt :)
    Ha en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  20. Hei Hjørdis
    kjempefint egg...og helt ivår ånd :)
    Kanskje du også kunne vist sokkene du strikker...er litt nysgjerrig :)
    Skal hilse fra Anne og Serin. Vi har hatt en koselig kveld :)
    Har sydd to puter i maritim stil...tenker sommer:)

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  21. Hei på deg!
    Nydelige fine egg. Flinke du og så kreativt.
    Puten er ferdig og ble fornøyd . Og du skulle vært med oss :)
    Ha en fin ukestart min venn
    Klem til deg

    SvarSlett
  22. Herlighet så fint påskeegg.. Jeg driver på å hekle egg for tiden som skal være klar til påske og set blir de...

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)