Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




tirsdag 28. juni 2011

Jeg har fått en gave!

Tusen takk kjære alle dere som har sendt meg så koselige hilsener!! Jeg koser meg med bloggene deres men jeg klarer ikke kommentere. Selv om jeg er pålogget er jeg plutselig ikke lenger det når jeg skal skal skrive en hilsen. Når jeg har skrevet den, er den plutselig borte vekk når jeg logger meg på igjen. Er det min PC som har slått seg vrang eller er det blogger som er ute og tuller igjen?

Jeg vil utbringe en stor takk til Maris gyngestol for give awayen jeg var så heldig å vinne!!

Jeg fikk en sms fra postdamen på øyen at jeg hadde fått en stor, lett pakke. Da bar det avsted over haug og hammer for å hente pakken. Jeg må vise bilder senere av ruten og hvor fint det er på denne øyen!

Jeg er barnslig og synes fremdeles det er gyselig kjekt å få gaver!!!


I pakken lå en koselig rund duk, to kakeformer, et skjønt kort, ark fra en flora, 2 rutete hjerter og ikke minst 2 sjablonger.



Den koselige pakken med en hyggelig tekst:-)


Jeg har pyntet opp på badet med de forskjellige tingene.

Duken skal ikke bli til håndkle:-) Jeg hang den opp kun for bildets skyld.

Sjablongene var vanskelig å ta bilde av. Men jeg har allerede planer klare. De vil vises fram senere.

I tillegg til at jeg ikke klarer å kommentere, tar det fryktelig lang tid å laste opp bilder. Jeg må logge meg helt ut og så inn igjen for hvert bilde som skal tas med. Dette har jeg ikke tid til. Håper det ordner seg snart.

En riktig god sommer ønskes alle som starter ferien nå!

Klem fra Hjørdis

11 kommentarer:

  1. Så mye sjarmerende du viser! Jeg falt jo helt for den hylla, og den flotte blåfargen. Nydelige kort du har fått. Passet supert der. Jeg likte også veldig godt benken din under her. Herlig med slike!

    SvarSlett
  2. Kjempefin gave du har fått Hjørdis!!!
    DET søte kortet da♥ Nydeleg pynta på badet... og so skjønn blåfarge på den veggen:)Elsker å få gaver eg også!!!!

    Ja, det mykje tull på blogger for tida.Kjedeleg når ting ikkje er som det skal og når ein ikkje veit kva ein kan gjer?!

    Ha ein fin dag♥
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med å vinne gave!
    Så fint det ble :)

    Vi får se, nå da, om denne kommentaren kommer fram til deg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med finfin gave.
    Så flott blåfarge du har på
    badet,elsker den. Du har det
    sååå lekkert over alt.
    Klem Mette.
    Ha en topp dag.

    SvarSlett
  5. Det med kommentering er så rart. Her hos deg ser det faktisk ut som jeg er innlogget. Noen må jeg legge inn både navn og blogg manuelt på. Og noen får jeg ikke skrevet på i det hele tatt.

    Selvfølgelig er det stas å få gaver.

    SvarSlett
  6. Heisann

    Grattis med den koselige gaven :o)
    Så irriterende når blogger ikke fungerer som det skal!!!
    Har ingen problemer her.....og håper du får orden på tullet også :o)

    ha en fin kveld Hjørdis

    SvarSlett
  7. Heldig du er!
    Gratulerer og håper samtidig at det ordner seg med pcen din.jeg hadde samme tullet for et tid tilbake , men sønnen min fiksa det.(Aner ikke hvordan:o)

    Klem fra Anne!

    SvarSlett
  8. Så roligt och få så fina saker i vinst, det var jättefina gåvor.
    Angående kommentarer, kolla där du loggar in, där finns en liten ruta under inloggningen. Hos mig står det: fortsätt vara inloggad. Ta bort det "krysset" i rutan så kanske det fixar sig med kommentarerna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Gratulerer med gåve :)
    Alltid koseleg med gåver :)
    Eg blir som eit barn på julafta når pakkar skal opnast og eg er like spent når eg gjev gåver som når eg får, hehe.

    SvarSlett
  10. Hei hei. En stund siden jeg har vært hos deg nå. Så mange fine ting du har fått.
    Mange fine innlegg under her også, nydelige melsekker, fine puter i slagbenken og låvefest hørtes kjempegøy ut. Har en låve vi skulle ha rydda vi også, men tror ikke vi får tid i år. Ser for meg langbord og festligheter, som hos deg, der en gang i tiden.
    Ha en fortsatt fin kveld :))

    Har hatt problemer med å kommentere tidligere jeg også, det viste seg at det var blitt krysset av i den ruten hvor det står forbli pålogget, da jeg tok bort det ble det i orden igjen:))

    SvarSlett
  11. Å, så fin gave du har fått! Den hadde jeg blitt glad for, også!!

    Håper det ordner seg med bloggen din! Er fryktelig kjedelig når ting ikke fungerer!!

    Benken under her var også kjempefin!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Klem Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)