Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




onsdag 2. mars 2011

Jippi jeg vant!



Jeg la ut denne linken til Mias Interiør og håpet at jeg skulle vinne. Jeg har helt like dem på mine gamle dører, men manglet ett til en av dem. Nå kan jeg endelig skifte ut det stygge håndtaket med dette. Å som jeg gleder meg! Tusen, tusen takk Mia!! Hun har lagt ut ny give away - så besøk den koselige bloggen hennes HER



Tusen takk til alle koselige kommentarer som jeg fikk til mitt forrige innlegg! Jeg må visst bære mitt navn med stolthet.

Jeg har vært noe opptatt i det siste. To runde dager og sølvbryllupsdag har blitt feiret med stort selskap og 76 gjester! Det har vært mye forberedelser. Bordkort til hver enkelt og sanghefte var en av de mange ting som tok noe tid å lage. Jeg velger aldri den enkleste vei (sukk).


Jeg har fått to like utfordringer av to koselige blogger: Gyngestol og Kaffigrut og Lappeline. Jeg tar i mot med takk og skal svare etter beste evne.

4 ting som jeg liker å se på TV:

Nyheter
 VM er spennende for tiden
Gleder meg til Farmen - jeg elsker å se på hvordan de bruker alt det gamle utstyret. Jeg kjenner igjen mange av de gamle brukstingene som jeg fant på låven.
 Debattprogram
 Happy Day. 
Det ble visst 5:-)

4 ting som jeg misliker;

Uærlighet
grådighet 
misunnelse
 urettferdighet


4 ting som jeg har gjort i dag:

Gått en mil (helt sant!) med to gode venninner

møtevirksomhet

 bakt rundstykker,
brød og knekkebrød
 (baking er et "must" med 3 cøliakere i heimen)

klesvask

og mye, mye mer.


4 ting på min ønskeliste;

Tur med hurtigruten
Cruise i Middelhavet
Lysthus på haugen
Nytt gjerde - stakitt.

Nå skulle jeg sendt utfordringen videre. Jeg ser flere her i blogglandia har svart på en tilsvarende.  Derfor gir jeg den til den som måtte ønske å ta imot.

Velkommen til nye følgere! Så gøy at dere vil følge meg!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!



6 kommentarer:

  1. Så nydelig, heldige deg!! ,)
    Gratulerer masse med en flott gave ,)
    Ønsker deg en fantastisk skjønn kveld!
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  2. Så heldig du var! En nydelig gave. Slike gamle dørhåndtak har vi også i huset. De er gull verdt.

    Ser du har skrevet litt om navnet ditt under. Jeg har også et navn som ikke så mange unge har i dag. Jeg er oppkalt etter en tante som døde ung. Jeg hadde forresten en gammeltante som het Hjørdis. :)

    SvarSlett
  3. Kjempe heldig er du som har vunnet.
    Gratulerer ...

    Du spurte om Farmen er begynt og det er den nok ikke ...men gleder meg til den beynner...syntes det er kjekt å se ....kampen beboerne imellom kan de ha for meg ....men kjekt å se husene og hvordan de må klare seg.

    Fin kveld ønskes deg Hjørdis
    Klem fra meg

    Kjekt du tok utfordringen og at du er tilbake

    SvarSlett
  4. Gratulerer Hjørdis:)
    Er so fint det dørhandtaket!
    Og du som mangla eit likt også då☺
    Heldige deg...

    Ønsker deg ein fin torsdag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Heldiggrisen:) Gratulerer så masse:) Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)