Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




fredag 21. februar 2014

God helg!

I Rogaland starter vinterferien nå og ungdommen i heimen er glade for et avbrekk fra skole.




I dag blir det et gjensyn med hvitt og rødt, fargene som dominerer på kjøkkenet i Hidlesundet.


Denne hvite krukken er også fra Rörstrand-fabrikken.


Løperen, laget av gammel melsekk, ligger så flatt og fint på bordet der ja :-) 



Ønsker dere en riktig fin helg.

Tusen ♡-lig takk for alle glade hilsener hos meg!
Takker så masse for besøket!

Klem fra Hjørdis

21 kommentarer:

  1. Så vakkert, og hver gang du viser de koppene må jeg minne meg på "du skal ikke begjære din nestes kaffekopper"! Ha en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Rødt og hvitt er pent og det er slett ikke bare til jul!!!
    Kjøkkenet ditt er så koselig. Ser du har flere flotte porselensfjøler på veggen.
    De er bare supervakre, samler på slike sjøl og har noen liggende i skapet.
    Burde vel egentlig få dem fram i lyset igjen...
    Riktig god helg til deg.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Hjørdis jeg bare elsker kjøkkenet ditt.Det oser av sjarm,nostalgi og varme og er akkurat slik et perfekt kjøkken skal være.helrig med rødt!!!
    Toveklem.)

    God Helg!

    SvarSlett
  4. God helg, og god vinterferie til deg også! :)

    SvarSlett
  5. Du har ett underbart kök, så fint med
    det röd vita.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Å god lørdag min venn!
    Får lyst til å dukke inn i bildene og bare være på kjøkkenet ditt:))))!
    Oser av koselighet:))))
    God helg.....her er guttaboys og glad for noen fridager ja;)))) minstemann har bursdag i vinterferien,så han har nedtelling HVER dag:)
    Det gledes kan man si...hi,hi....

    Smil og god klem.

    SvarSlett
  7. Så flott, ha en herlig vinterferie, regner med at du koser deg på hytta! klem

    SvarSlett
  8. Sukke og dåne.....hørte jeg virkelig ROSA liljekonvall????
    Tror jeg hadde dånt FØR jeg hadde kommet til butikken;)))

    Tusen takk for koselig hilsen......blir SÅ glad når DU er innom ;)
    STOR klem og heia Norge!

    SvarSlett
  9. Så koselig.
    Ha en herlig vinterferie
    Her er det også vinterferie for ungene denne uka.
    Men her i huset er det ingen skoleunger lenger så da
    går dagene som vanlig.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlett
  10. Så nydelige bilder fra kjøkkenet ditt:))så koselig hos deg!
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Hei Hjørdis!
    Det er så hyggelig med røde innslag også, og så fint å kunne få utfolde seg litt med røde fargenyanser! Jeg varierer etter årstid og humør, og har nå mest blått på kjøkkenet! Likte veldig godt sengetøyet i innlegget under, så det vurderer jeg å kjøpe!

    Ønsker dere en flott vinterferie, og en fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  12. Vi har vinterferie i tredje pulje i år, så enda en uke før jeg kan slappe skikkelig av;)
    Men Studenten har tatt seg fri noen dager, og er på besøk :) Vi koser oss!
    Håper dere får en fin ferie :)

    SvarSlett
  13. Super koselige bilder ♥♥
    God søndag videre til deg :):)

    Klem Bente

    SvarSlett
  14. Det er bare så koselig, Hjørdis! Skikkelig god stemning på kjøkkenet ditt, jeg liker det sååå godt! Blått og hvitt er fint, men det er jammen rødt og hvitt også! Melsekkløperen din er veldig vakker, og det hersker i det hele tatt en god, gammeldags nostalgi der inne.

    Her i gården har også vinterferien begynt. Godt med noen dager avbrekk, har bare vært så uheldig at jeg ble syk før helga, men må vel snart bli bra igjen. Man har litt planer for ting man skulle hatt gjort, vet du.

    Ha det fint, Hjørdis!!!
    Trineklem

    SvarSlett
  15. Så koselige bilder!!
    Kos deg og nyt vinterferien!
    Og tusen takk for koselig kommentar hos meg. Ja, det er sant det - lediggang er rota til alt vondt, jeg har funnet på alt for mange nye prosjekter nå som jeg går hjemme. Og noen av dem kommer på bloggen etterhvert ;)
    Titti-klem

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder :) Elsker den løperen din og servise !

    Høres koselig ut med vinterferie. Kos deg masse :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  17. Jeg er jo så heftig og begeistret for ditt rødhvite kjøkken. Jeg er nok mer glad i rødt og hvitt enn i blått og hvitt men syns jo begge er fine farger å bytter litt på. Noen ganger passer de godt sammen også. Fine koselige bilder fra kjøkkenet ditt.

    SvarSlett
  18. Vakkert og gjennomført som vanlig inne hos deg. Liker vinduene dine så godt. Understreker virkelig nostalgien.
    Ha en fin dag
    Cecilie

    SvarSlett
  19. Your kitchen is beautiful!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)