Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




søndag 30. juni 2013

Koselige bånd og knekkebrød

I blant kommer jeg over bånd som jeg bare må ha:) 


Mens handelen pågår tenker jeg så det nesten knaker på hva jeg i all verden skal bruke det til. Og apropo knaking; 


Norgesglasset med hjemmebakte knekkebrød ble vel ekstra koselig med Homemade-båndet rundt. Nå var jeg jo i det koselige hjørnet da:)


Bakte noen runde knekkebrød også. Skulle bare hatt en stang å henge dem på. Drømme, drømme...

Dersom noen lurer på hvor jeg fant dette båndet, var det hos Flittige Hender i Stavanger. Anbefales å besøke denne herlige interiørbutikken dersom dere besøker byen. Men vær obs på åpningstidene i sommer. (De hadde ikke båndet i blått og hvitt, dersom du lurte på det.)


Og knekkebrød-oppskriften har jeg delt med meg før. Den finner dere HER. De er supergode.

Takk for kjekke hilsener til meg!

Nyt siste junidagen i 2013.

Smil og klem fra Hjørdis

16 kommentarer:

  1. Så koselige bånd, så de akkurat sist uke da jeg var innom hos Flittige Hender! Så flink du er, knekkebrødene så kjempegode ut! Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Fint bånd som passa perfekt inn hos deg! Knekkenrød på Norgesglass var lurt! Det må prøves.

    Gry K

    SvarSlett
  3. Å din kose pyntehøne!!!
    Så herrrrlig da!!!

    God søndag skjønne Hjørdis!

    Klemmer fra moi:))))

    SvarSlett
  4. for et vakkert bånd, på jakt etter noe lignende selv faktisk :) Elsker å lage ting fra bunn av, så mitt siste påfunn var rabarbrasaft :)

    SvarSlett
  5. For et vakkert bånd,heilt nydelig❤
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Skikkelig fint bånd.
    Og det passet jo perfekt inn hos deg :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Veldig fint!
    Og takk for oppskrift!

    Vonar du får flott Juli :-)

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig hos deg, og slike vakre detaljer skaper ekstra hygge :).

    SvarSlett
  9. Så koselige bånd, så fint på norgesglassa.
    Knekke brøda så kjempegode ut, de må
    jeg prøve :-) Nyt sommerdagene, klem Anita

    SvarSlett
  10. Takk for at du deler med oss. Knekkebrødene må nok prøves her også :)

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  11. Så koselig å pynte opp lite ekstra. Flotte bilder;-))

    SvarSlett
  12. Å så nydelig bånd!
    Så lekkert innlegg lengre nede her, herlige før og etter bilder, hadde gul stue jeg også:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  13. Hei hei. Takk for fine ord inne hos meg, det setter jeg stor pris på :-)
    Så artig å se førbildet fra stua di, har hatt slike farger jeg også, kjøkkenet i farfar-huset har vært gult med bonderøde dører ;-)

    SvarSlett
  14. Åh...dette båndet var nå bare så skjønt!
    Og klart du finner noe å bruke det til du ja :)
    En dag skal jeg lage knekkebrød...det er jo såå godt!

    Ønsker deg fine sommerdager Hjørdis

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  15. Kjempesøte bånd og så herlige hjemmebakte knekkebrød. :)
    God sommer.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  16. KJEMPEFINT OG DEKORATIVT. LIKER.
    GOD HELG TIL DEG.
    KLEM FRA MEG

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)