Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




mandag 6. september 2010

Reportasje i Stavanger Aftenblad 4. september 2010

"Lykken er et småbruk på landet"




Da Stavanger Aftenblad har fjernet reportasjen fra nettet, har jeg lagt ut noen av bildene som ble tatt her.




























Sauene går på nøst hos oss!


Denne er ment for alle hunder som skulle ta seg en tur til oss. Katten flyr på hunder i alle størrelser!!







Servering av hjemmelaget kringle og nystekte lapper.



Da jeg er veldig lydig, gjorde jeg så fotografen ba om....
Bare lat som jeg ikke står der:-)



Langbord i naustet




Et lite stilleben i naustveggen.



Takk for en flott og minnerik dag med Stavanger Aftenblad på besøk!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)