Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




mandag 16. august 2010

EN GLADNYHET!


Jeg har vært så heldig å bli en av de ti finalistene i Bolig Pluss og TV2's konkurranse "Norges vakreste hjem"! Det skal noe til å vinne med alle de fine husene som deltar, men uansett hyggelig å få være med i så godt selskap! Dersom du vil ta deg bryderiet å stemme på meg ("Hjørdis, Nord-Hidle") hadde det vært hyggelig. Bruk din stemmerett, som politikerne sier :-) Uansett, besøk konkurransesiden og se alle de flotte hjemmene og les mer om konkurransen på boligpluss.no





9 kommentarer:

  1. Så nyyydelig! Kan jeg spørre hvilke forfating huset var i når dere kjøpte det? Har dere gjort alt selv?

    Hanne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for komplimentet! Men ditt hjem er så flott!! Så et svar: Huset var i så elendig forfatning med stokkmaur og fuktskader etc. at vi ble rådet til å rive det. Vi begynte å pusse opp, men etterhvert innså vi at det ikke var mulig å redde huset. Så det nye ble satt opp i 1996. Mannen min har lødd steinmuren som huset står på, for hånd.(med stein fra eiendommen. (Hidle er gammelt ord for heller, så det er mye fin stein her) Med de rette vinduer, belistning,takutspring, gamle takstein, og de gamle dørene inne, etc. er det ingen som kommer på at det egentlig er nytt:-)Vi har hatt mye arbeid. Låven var også falleferdig, men den har vi klart å beholde. Fikset taket første året, skiftet golvplanker det neste, utskifting av vegg det tredje, et par nye vinduer det fjerde, etc. sånn holder vi det gående:-)Jeg skal vise bilder fra låven også. Lykke til!! Hjørdis

    SvarSlett
  3. Virkelig et nydelig sted dere har skapt her <3
    Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til å se flere lekkre bilder fra huset deres :)
    Virkelig en inspirasjon for oss, som nylig har overtatt barndomshjemmet til min kjære.
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  4. Wow, her var det nyyydelig - elsker hjemmet deres, og ikke minst beliggelsen :) :)

    SvarSlett
  5. For et nydelig sted dere har! La deg til på blogglisten min, for hit vil jeg tilbake. Skjønner godt at dere er med blant finalistene:)

    Ha en kjempefin kveld!

    SvarSlett
  6. Hei! Så flott hus dere har, og en skjønn beliggenhet nede ved havet. Vakre interiørbilder du viser også.

    Jeg er også en av finalistene til Norges vakreste hjem. :) -Hulda, Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  7. Gosh - så fint dere har det! Ser ut som et drømmehjem! La meg til som følger! Og lykke til i konkuransen♥

    SvarSlett
  8. Hei Hjørdis, dette var helt topp. Jeg stemmer på plassen for jeg har vært der og vet at det er en kjempeflott plass og et nydelig hus. Håper at N-Hidle vinner. Lykke til! Hilsen Sissel på Tjul

    SvarSlett
  9. Hei og god kveld i stua. Nå er det så ulidelig spennende med denne avstemmingen. Det må jo være uuuuutrolig jevnt med stemmer i toppen - Nord-Hidle, Holmestrand, Nord-Hidle, Holmestrand. Kjempeskummelt!!

    Ha en fin kveld og LYKKE TIL!

    Hilsen Marie i Holmestrand :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)