Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




fredag 3. oktober 2014

Lunch på tunet

Et litt i farten innlegg.

September er over og vi er godt i gang med ny måned. Håper den også bringer mye sol. For nå er vi blitt ganske så bortskjemte.


Bare noen bilder som ble tatt i forkant av en bedre lunch ute på tunet.


Både bord, tønne, dolokk :-), eplekasser og terakottakrukker  har jeg vært så heldig å få av en veldig snill og omtenksom nabo. Hun kjenner min pasjon for antikviteter og gamle ting.  Og jeg setter så stor pris på alt!


Norgesglass med nyperoser.

Tusen takk for alle besøk. Blir så glad for de gode ord dere har lagt igjen. Leser alle med stor glede.

Ønsker alle som titter innom; 

En riktig god helg!!

Smil fra Hjørdis

14 kommentarer:

  1. hei,hei. Så kjempe trivelig du har laget det til dine gjester, ikke rart om du har mye besøk som kan komme til noe så pent som dette. Smart og pent det ble med norges glassene. Dette var en god ide som jeg kommer til å kopiere for å bruke både på terrassen og inne. Ha en trivelig helg og takk for fin blogg. Jeg storkoser meg her inne:-)

    SvarSlett
  2. You must have fully enjoyed this lunch in the yard, what a perfect scenery and table setting! Really wonderful!
    Happy weekend!
    Olympia

    SvarSlett
  3. wunderschöne dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  4. Mysigt mysigt mysigt!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Der skulle jeg gjerne vært :) Så herlig å gjøre slik
    Nydelig pyntet :)
    Du kan å gjøre hverdager til en fest du <3

    Herlig nabo du har <3

    Bli gjerne med på Give Away inne hos meg ;)

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Så herlige bilder fra nydelig høstbord!!!
    Veldig mange fine gamle ting her,
    som jeg også er så glad i!!!!!!

    God helg til deg og dine!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Vi har hatt en herlig høst! Så deilig å kunne dekke på ute enda :) Vi bruker hagestua flittig fremdeles, herlig :)
    Ønsker deg en herlig søndag!

    SvarSlett
  8. Hei Hjørdis! Så nydelige høstbilder! Ja, vi er veldig bortskjemte nå, med den flotte høsten, så vi er godt rustet når kulden kommer, av den ekstra varmen! Men kulden kan godt la vente på seg, altså!mønsker deg en flott oktober, og gleder meg til nye innlegg hos deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  9. Sukk -
    for en nydelige oppdekking og dekorering. Ønsker deg en fin høstuke :-)

    SvarSlett
  10. Ser herlig ut med lunsj på tunet ;-) Så koselig!

    Ønsker deg en super høstdag!

    SvarSlett
  11. Herlig høstreportasje! :)
    Ja, vi har vært bortskjemt med høye temperaturer og sol i lang tid. Nå har temperaturen sunket og vi har fått vind og vatten, i hvert fall her i Bergen.

    SvarSlett
  12. Så deilig å kunne sitte ute i oktober og nyte en deilig lunch :-)

    SvarSlett
  13. Lyst til å vinne en bok?
    Velkommen til å prøve lykken inne på bloggen min :)

    SvarSlett
  14. Ja der ville jeg gjerne sittet å spist lunsj :)
    Koselige saker, og nå har jeg også vært heldig å få tre slike små tønner :)
    Ønsker deg en fortsatt fin oktobermåned...her er nydelig vær, men kaldt!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)