Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




torsdag 31. oktober 2013

Høst

Hei folkens! :-)

Jeg for lengst kommet meg ut av jetlagen og må bare beklage at jeg har vært helt fraværende fra bloggingen. FotoKnudsen har kampanje på gang og jeg bruker hvert ledige minutt til å lage fotobøker. Fristen går ut midnatt i dag. 



Det er blitt høst i Hidlesundet også.


Vi har hatt gode temperaturer i høst.


Små buketter kan enda fremdeles plukkes inn fra hagen.

Ønsker alle som titter innom en riktig fin torsdag!
Tusen takk for fine ord hos meg!
Jeg gleder meg til å ta bloggrunden når prosjektet mitt er i havn.

Stor klem fra Hjørdis

19 kommentarer:

  1. Borte bra men hjemme best? Så pent som du har det rundt deg hadde ihvertfall jeg følt det ;) Flott utsikt!

    Ha en fortsatt fin dag.
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Neimen....Hei skjønne Hjørdis!
    Så kjekt når du er på bloggen vet du.....MÅ alltid innom deg!!!
    Nydelig høst hos deg og buketten du har plukket var dåneskjønn;))))

    Kos deg med alt du holder på med du min kjære bloggvenn!
    Her om dagen var jeg hos min svigerinne og hun hadde et interiørblad liggende på bordet.....
    Hvem var der????
    Det var DU det!!!!
    Jeg bare: "Å hun kjenner jeg"!!!! Og ble skikkelig kry for at jeg kunne skryte litt av det da....hi,hi..
    Hjelpes meg så flott dere har det på Hidle.......klask i gulvet og besvim osv......hi,hi,du vet meg;)
    Fikk ikke kjøpt det bladet jeg,men nå skal det lånes og leses!

    Ha en flott dag kjære vakre.
    Klem på klem.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder min venn . Liker godt høsten og denne har vært spesielt
    flott . Nyter helgene på hytta fremdeles .
    Fine dager til deg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Ja, i år har høsten vært fin :)
    Herlig å plukke inn buketter så sent på året!
    Nyt dagene som kommer :D

    SvarSlett
  5. Så fint hos deg. Flotte høstbilder i fin natur. :) Her er det ikke mye blader igjen på trærne nå. Så fint å kunne plukke inn blomster fra hagen enda. :)

    SvarSlett
  6. Så utrulig nydelige bilder hos deg,vakkert❤️
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Å FOR EI NYDELIG BUKETT
    FLOTTE BILDER
    FIN KVELD TIL SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Nydelige høstbilder fra Hidlesundet!
    Synest det er spesielt vakre farger i år så¨vi har nok hatt mye bra vær :)
    Ønsker deg en fin helg Hjørdis
    Klem klem

    SvarSlett
  9. Tenk å ha det så fint rundt seg, for en deilig plass dere har der! Nydelig liten blomsterbukett, tenk å kunne hente inn blomster i slutten av okt! Jeg har malt kjøkkenet mitt, velkommen inn til meg for en titt! :) Ha en fin helg da Hjørdis! :)

    SvarSlett
  10. Fint å samle de fineste bildene fra livet i slike fotobøker :)

    God helg :)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  11. Det var lurt å lage fotobøker når det var tilbud,har ikke fulgt med på det jeg:/
    Nydelige høst bilder og blomsterbukett :))

    God helg ønskes deg!

    Klem Bente

    SvarSlett
  12. Å, Hjørdis, noe så vakkert som disse bildene du viser i dag. Jeg blir helt forgapt i høstbildene dine fra Hidlesundet. Utrolig stemningsfullt og nydelig hos dere.

    Så vil jeg ønske deg ei fin første novemberhelg.

    Klem fra
    Trine

    SvarSlett
  13. Hei Hjørdis!
    Ja, man må få lov til å lande, og jeg ser dere har hatt en flott tur! Deilig å komme seg ut og bort litt!

    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Jeg måtte le av den historien fra butikken i Portobello Road, der du nesten rev ned "ei gammal ku"! Hi, hi, jeg tenker du kom deg fort ut av den butikken, ja! Jeg var inne i et par arkader med bittesmå antikkhandlere, og da sto Bygårdsmannen ute og ventet, siden han hadde ryggsekk på...!

    Det er så nydelig hos dere nå - høsten er vakker! Men nå gleder vi oss i grunnen til et par kuldegrader, og fyr på peisen, og ørelitegrann julefølese begynner vel å våkne!

    I dag får vi besøk det siste nyankomne barnebarnet - født da vi var i London - så det skal bli stas!
    Ønsker dere en flott helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder fra Hidlesundet, skikkelig flott. <3 Høsten er min favorittårstid med alt som hører med.
    Spennende med fotokonkuranse da. Ha en fin Lørdag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Håper du kom i mål med fotobøkene dine :-) Jeg venter på tilbud på lerretsbilder hos FotoKnutsen jeg - skulle hatt noen på landstedet, og det er ganske mye å spare på å vente på tilbudene.

    God søndag - klem Siv

    SvarSlett
  16. Inne og ønsker deg en riktig fin fin uke ;o)

    SvarSlett
  17. Hello Hjordis, what a wonderful view to the house and the lake.
    Thats surely always like holidays for you, isn`t it?
    Have a nice week and I send my best wishes to you
    Tina

    SvarSlett
  18. Vakkert. Rett og slett. Regner med at det var godt å komme hjem til dette etter Amerikaturen.. Og når det gjelder deadline på fotobøker, så kan jeg alt om det.. Kroner å spare på tilbudene, men det tar tid.. Jeg fikk julekortene i hus i dag.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)