Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




fredag 31. desember 2010

Takk for det gamle!

Så er bordet dekket og kalkunen står i ovnen. En bitte liten pause for å takke alle for det gamle.




På nyttårsaften dekkes det med blått og hvitt.


Mitt bidrag til Nib´s utfordring: festbord



Noe oppsummering av året som har gått, har jeg ikke tid til nå. Men at jeg skulle begynne med blogging overrasket nok mest meg selv:-) Kanskje det hadde noe med konkurransen i BoligPluss å gjøre:-) Det var i alle fall en spennende tid.

Igjen tusen takk for alle dere som følger meg! Og tusen takk for alle de kjekke, muntre hilsenene jeg får! Du som jeg setter pris på det!


GODT NYTT ÅR!!!

KLEM FRA HJØRDIS

16 kommentarer:

  1. Hei Hjørdis.
    Så nydelig dekket bord.
    Godt nyttår til deg og
    jeg gleder med til å
    følge deg videre.
    Klem:))

    SvarSlett
  2. Nydelig bord. Så fine tallerkener. Kjempefint! Nyt nyttårskvelden. :) Godt nyttår!Ja, det var spennende med BoligPluss konkurransen. :)

    SvarSlett
  3. Bordet ditt så nydelig ut - et skikkelig nyttårsbord!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år, og gleder meg til nytt år og nye innlegg på bloggen din :0)

    Mona

    SvarSlett
  4. Hei Hjørdis
    Tusen takk for kjempefint bloggår, med masse flott inspirasjon!!:) Håper du får en flott feiring i kveld, og ikke minst et godt nytt år. Ønsker deg alt godt for året som kommer, gleder meg til å følge deg videre! Stor klem fra Mette
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~~GODT NYTT ÅR~~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett
  5. Hei hjørdis!
    Er veldig glad du begynte å blogge og gleder meg til å følge deg videre i 2011!
    Ønsker deg et godt nytt år!
    klem :o)

    SvarSlett
  6. Hei Hjørdis!
    Bordet ditt var kjempehyggelig, og jeg er sikker på at det ble en flott nyttårsaften! Ønsker deg et godt nytt år, og glder meg til å følge deg i 2011!

    Klem Cahtrine :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig dekket bord.Godt nytt år til deg og dine,Hjørdis.Takk for hyggelig bloggkontakt i 2010.Klem

    SvarSlett
  8. GODT NYTT ÅR!!! Ha en fin dag! Bordet var kjempefint dekket! Klem

    SvarSlett
  9. Du har en flott blogg! Lykke til videre:)

    SvarSlett
  10. GODT NYTT ÅR til deg og dine og takk for det gamle....

    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Herlig dekka bord!!!!

    Klem Mette*

    SvarSlett
  11. Kjære Hjørdis! Så vakkert bord! g vil takke deg for all inspirasjon du har gitt meg, men også gode ord og smil på bloggen min! Eg håper du vil fortsetje blogginga di, og at 2011 blir krativt og godt for deg og dine!

    Stor klem frå Elin!

    SvarSlett
  12. Dette var en stilren og lekker oppdekning!! Spennende å gå et nytt år i møte =)

    SvarSlett
  13. Nydelig bord du har dekket, godt nyttår til deg og dine! <Legger meg til som følger, du har et nydelig hjem!

    SvarSlett
  14. Godt nytt år Hjørdis!
    Vakkert dekket bord :) Er glad du begynte å blogge jeg:) Veldig koselig å bli kjent med deg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  15. Som jeg koser meg innpå denne bloggen din:-)

    Du bor på min absolutt drømmeplass(vi leiter også etter små bruk:-)

    Legger meg til som følger, og kjem snart igjen..


    Godt Nyttår..

    Klem Birte

    SvarSlett
  16. nydelig bord... ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! klem,magny

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)