Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




mandag 30. mars 2015

Påskeuken


Så står påsken for døren igjen. Du så fort  tiden går!



Den gamle bruskassen har også i år blitt dekorert med vårblomster og påskepynt.



Eggene på bordet har jeg dekorert selv. Dersom du har lyst til å dekorere dine egne påske-egg, har jeg lagt ut min oppskrift  HER



Tusen takk  for all respons på mitt forrige innlegg, både pr. e-post, InstaGram og her på bloggen!. 

Ekstra stor takk til Aina bak bloggen
Modern Design som tok affære. Hun skrev likeså godt til eiendomsselskapet Ace Homes og ba dem rydde opp i sin falske annonsering. Hun fikk svar fra dem  og de lovet å etterkomme hennes anmodning. Fantastisk å ha slike gode bloggvenner. 

Da ønsker jeg alle som tok turen innom en riktig fin påske-uke. Nytt innlegg kommer imidlertid på onsdag.


Smil fra Hjørdis




9 kommentarer:

  1. Hei på deg!!!
    ÅÅÅÅ så nydelige bilder, og så skjønn
    blomsterkasse med herlige vårblomster!!!
    Ha en kjempefin påske!!
    Og kos deg masse med påskesol, familie, venner,
    god mat og påskegodt!!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Herlig påske hos deg ser jeg! Her pakker vi koffertene for en laaang flytur! Ha en flott påskehelg !

    SvarSlett
  3. Såg i förra inlägget din bild som hamnat på Pinerest
    och en uthyrnings-sida, efter jag gick med i Pinterest
    har jag märkt att det finns massor av bilder jag tagit där.
    Fast dom flesta har skrivit var dom tagit bilden, men
    inte alla. Jättekul att vi nu ses på Instagram, det är lite
    snabbare forum. Önskar dig en härlig och skön påsk
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Å NÅ FIKK JEG
    LYST Å PYNTE OG ORDNE ER OGSÅ
    TUSEN TAKK FOR INNSPIRASJONEN
    ØNSKER SØTESTE DEG
    EN HERLIG PÅSKE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Hei så fine påskeblomster du har!! Jammen ikke så helt ulikt mine, hehe!! Lekkert arrangert!! Påskehilsen fra Mette i Furulunden :)

    SvarSlett
  6. Så vacker påskdekoration! Jag har tittat runt här och tycker att dina fotografier är mycket inspirerande. Glad påsk!

    SvarSlett
  7. Godt du fikk ordnet opp i det:) Helt herlige nydelige bilder hos deg. Kjempefint med blomster i kasse.

    Ønsker deg en God Påske Hjørdis- kos deg masse

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  8. Jeg har vært spent om om det ville løse seg med den falske bildebruken.

    Jeg deler stadig lenke til dine glutenfrie oppskrifter, og folk er like fornøyd med dem som meg.

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en herlig påske :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)