Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




søndag 9. november 2014

Farsdag og bitte litt min dag:-)


Gratulerer med dagen til alle fedre! 

Vi har hatt den lange, gode frokosten.

 Bildene er tidligere vist på IG

Det blir nok et innlegg med bilder fra borddekking. Slik dekker jeg som regel frokostbordet i helgene. Men nå blir det oftere bare oss to til frokost. 


I dag måtte søndagens VG kjøpes inn J  Undertegnede omtales som ”Ukens boligblogger” i papirutgaven i deres ukentlige sak om bolig. 


Da ønskes alle, som måtte finne turen innom bloggen min, en riktig god søndag!

Smil fra Hjørdis

13 kommentarer:

  1. Så kjekt da...du er rene kjendisen du Hjørdis :)
    Nydelig dekket...innbydende og koselig!

    Ha en fin søndagskveld
    klem

    SvarSlett
  2. wow, der tisch ist soooooo süß gedeckt!!! danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. For et nydelig dekket frokostbord, Hjørdis!! Morsomt å se deg som ukens boligblogger:) Flotte bilder fra det herlige kjøkkenet ditt i forrige innlegg også!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så vakkert eit frukostbord :-)

    Ha fin veke!

    klem

    SvarSlett
  5. Det var eit flott frukostbord- fekk nesten litt dårleg samvet her. Det såg så koseleg ut. Vi fekk til ein felles frukost, men så forlot eg heimen for å hjelpe til på eit arrangemang på aldersheimen og husbonden måtte stå for middagen sjølv- ikkje fekk han kake heller... Trur eg må gjere det godt igjen ein annan dag. Heldigvis hadde ungane ordna med gåve :-)
    Ønsker deg ei fin novemberveke!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  6. Så hyggelig å starte dagen med et slikt flott frokostbord :)
    Uff, kjenner litt på min dårlige samvittighet nå - er ikke flink til nettopp det....
    Så gøy at du ble omtalt i VG :) Gratulerer!

    SvarSlett
  7. A wonderful table setting and how marvellous is the kitchen you have!!!
    A hug
    Olympia

    SvarSlett
  8. Herlig innlegg i VG :) Og du er jo en mester på bord dekking- for et frokostbord :)

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  9. Pekinie podane śniadanie - dużo ciekawych rzeczy jest do oglądania na tym blogu - bardzo mi się tu podoba - pozdrawiam serdecznie

    SvarSlett
  10. For et fantastisk koselig pådekket bord, så friskt med blomstene og det fine serviset da :-) Og gratulerer med plass i VG :-)

    SvarSlett
  11. Hei Hjørdis og takk for herlig inspirasjon! Og for hyggelig hilsen, et smil tilbake til DEG :) Så koselig bord du dekker, både det i blått og det i rødt. Så delikat og gjennomført hos dere.
    Gratulerer med omtale i VG og som Ukens boligblogger! Vel fortjent!
    Snart helg igjen, kos deg og nyt lange frokoster i helgen :)

    SvarSlett
  12. KJempekoselige bilder fra et nydelig dekket bord :). Får lyst å bare synke nedi slagbenken, og forsyne meg av kaffen. Gratulere som ukens boligblogger i vg! Klem

    SvarSlett
  13. Hallå där Hjördis!
    Vill bara säga GRATTIS till 3:e platsen i utlottningen hos mig! Du vann handdukarna! Maila mig din adress så skickar Jeanette ett paket till dig!
    Min mailadress är: hwit77@gmail.com
    Ha en fin dag och varm kram,
    Titti

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)