Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




mandag 30. september 2013

Skjønne Camilla med bloggen Hjem og Glede som får hele "Blogglandia" til å smile, har sendt meg en gave. Hun hadde en Give Away på bloggen nylig og jeg var så heldig å vinne ekstrapremien!



2 pakker med servietter; Greengate og en med mitt monogram:) pakket inn med en skjønt blondebånd



Da måtte jo mine røde duker frem og knipses sammen med de koselige Green Gate serviettene.


Camilla sprer så masse glede med bloggen sin. Hennes kommentarer er alltid like humørfylte samtidig som de oser av godhet og oppriktighet. "Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad" er hennes motto, og det gjør hun virkelig gjennom bloggen hennes.

Denne gaven var midt i blinken; tenk at du husker at jeg er så glad i monogram (disse serviettene har jeg aldri sett før), og at de røde til Green Gate passer så godt til mitt røde servise og duker:)

Tusen takk, Camilla!

Ta turen innom bloggen hennes. Hun lager de flotteste blomsterdekorasjoner og stilleben og inspirerer oss til å gjøre det samme.

Ha en god dag alle som  titter innom:)

Smil og klem fra Hjørdis

15 kommentarer:

  1. Congratulazioni!Tutto molto bello!Rosetta

    SvarSlett
  2. Beautiful blog:)

    I`l come back

    Greetings from Finland,
    Marikki

    SvarSlett
  3. Å Hjørdis ❤️.
    Nå ble jeg helt svett her.......skulle bare innom en liten tur for jeg er så sliten i dag....
    Oj,oj så fint du skriver og jeg kjenner at selv om jeg ikke er beskjeden,så ble jeg det nå:)))))
    Så glad for at DU ble glad!
    Tusen takk for alltid så skjønne ord til meg.....Tusen takk,det betyr mye!
    Kos deg i ditt herlige hjem og BRUK serviettene!!!!!

    GOOOOD klem til GODE deg❤️❤️❤️.

    SvarSlett
  4. Grattis, så fina servetter du vann. Det blir fint och
    duka med dom nu i höst.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Gratulerer med premien...så koselig da!!
    Ønsker deg en fin ny høstmåned Hjørdis...og nå må jeg kose meg med blomster-innlegget under her :)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer!
    fantastiske flotte gaver du har fått...camilla er nettopp så flott en dame som du beskriver :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse,Camilla er fin ho og så skjønn❤️
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. GRATULERER
    JA CAMILLA ER BARE SÅ GOE
    NYT KVELDEN SØTE DEG
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  9. Jeg nyter de fine bildene på bloggen din:-) Nå får jeg ta en tur til den bloggen du anbefaler. Siri:-)

    SvarSlett
  10. Flott premie, og så midt i blinken til deg da :) Unner deg den!

    Ha en fin kveld
    Cecilie

    SvarSlett
  11. Så heldig du er som har fått så fin premie. Kjempefine servietter. Elsker Greengate. Har ikke så mye selv ennå, men er på jakt etter stadig mer når jeg er på tur. Unner deg premien.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  12. Så flotte servietter du vant.
    Passer jo perfekt hos deg.
    Ønsker deg en herlig høstdag :)

    SvarSlett
  13. Kom akkuratt over denne bloggen. For en fantastisk fin blogg du har, kjempe gøy å lese :) Flotte bilder!

    SvarSlett
  14. Så heldig du var :) Tenk så fint det blir å dekke på med det !

    Ja hun er herlig hun Camilla. Flotte bloggere som sprer masse glede både hun og du :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Heldige deg :))
    Passer perfekt ♥
    Camilla er super skjønn,men det er du også ♥♥

    Klem klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)