Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




søndag 12. februar 2012

Ukens blogg hos VI:-)

Tenk at Husmannsplassen i Hidlesundet er blitt utnevnt til ukens blogg hos VI - Vintage Interior blogs!!


For en overraskelse!! Jeg ble veldig glad og stolt - ja, husbonden  ble også det:-) Ikke verst å bli plukket ut blant så mange flotte blogger!! Tusen takk Hanne og Mia, for heder og ære!!! 


Hvis dere vil lese hva de har skrevet, kan dere trykke HER.



Hver uke (søndag) utnevnes Ukens blogg hos VI.
Dersom det er noen som ikke har fått med seg hva VI er, så er VI en forkortelse for Vintage Interior Blogs - en samlingsblogg for bloggere som er spesielt interessert i stilarter innen vintage, sjarm, nostalgi, landlig, romantisk, shabby chic, industri, etc. Det er Hanne og Mia som har startet det hele. Flere medlemmer ønskes. Klikk på HER så finner du masse inspirasjon og flotte vintage-blogger fra både Norge, Sverige og Danmark.

Håper alle, spesielt mødre, har en strålende søndagskveld!


Stor klem fra Hjørdis:-)

12 kommentarer:

  1. Å,so kjekt Hjørdis!!!Gratulerer:)Du fortjenar det so absolutt♥Du er ein av mine favorittbloggarar.Elsker stilen din og måten du skriv på!

    Du godaste for nokre skjønne blomster/plante-bilder nedover her....sukk♥Snøklokkene i koppar og skåler:)NYDELEG.Og so flott med klatrerosene i trappa di!Har SO lyst på ei sånn trapp!!!

    Ønska deg ein fin kveld ☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå mye med ukas blogg! Så gøy - og velfortjent ;-)
    Forstår godt at du ble valgt ut. Trives veldig godt her inne hos deg.

    Ha en super uke!

    SvarSlett
  3. Det er ikke rart du ble plukket ut så fin som bloggen din er. Gratulerer så masse. Jeg har lest reportasjen- kjempefin :-) Ønsker deg en fin uke :-) Anita

    SvarSlett
  4. Grattis....men så har du jammen en koselig blogg også da :)

    ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Hvorfor forundrer det meg ikke det grann? Vel fortjent spør du meg og dette stedet deres er jo bare en perle. Og bloggen din er jo helt skjønn.

    Nyyyydelige bilder, alltid herlig å se nytt fra Hidlesundet.

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Gratulere med ukens blogg! Det er absolutt fortjent! Jeg har enda ikke sjekket ut VI, men synes det er et flott tiltak! Skal inn og titte litt!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer. Så kjekt.Du har ein kjempefin blogg som det alltid er hyggeleg å besøka. Ha ei fin ny veke! Klem.

    SvarSlett
  8. Ikke rart :))Kjempekoselig at du ble trekt ut GRATULERER !!
    Nydelig blogg, masse inspirasjon :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye og velfortjent er utnevnelsen så absolutt!

    Ønsker deg og dine en fin uke!

    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Gratulerer som ukas blogger, så moro for deg! :) Nydelige blomster du har i hagen din, elsk!

    SvarSlett
  11. Gratulerer Hjørdis, det fortjener du! Bloggen din er en av de jeg har fulgt lengst og leser fast.

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  12. Kjempefin UKAS BLOGGER hos VI! :) Du bor jo så nydelig, har det fint og gjennomført inne som ute. :)

    Håper det går bra med faren din.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)