Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




søndag 17. juli 2011

En koselig gave



Jeg har vært så heldig å vinne en give away hos Hanne med den skjønne bloggen Hannes Dagbok!




Et koselig urtesett!




I bloggeverdenen betyr Hanne noe helt spesielt for meg!

Da jeg startet å blogge i begynnelsen av august 2010, var Hanne den aller første jeg fikk en hilsen i fra. Vi var begge finalister i Norges Vakreste Hjem 2010. Hanne var så storsinnet at hun linket til min blogg og ba hennes lesere besøke min nyfødte blogg.
Som et resultat av dette fikk jeg mange følgere:-) og sikkert mange stemmer også:-)

Jeg blir alltid glad når jeg tenker på Hanne og hennes hilsener som oser av omtanke.


Og Hanne, jeg ble så utrolig glad for gaven! Jeg skal plante urter i de søte krukkene.

Dersom det er noen som enda ikke har besøkt Hannes blogg, anbefaler jeg sterkt å gjøre det og lese hennes gode beretninger om livet i hennes trivelige hjem i Halden.

Vi har hatt sol i flere dager!! Så nå har jeg fått kost meg med både morgensol, ettermiddagssol og solnedgang.

Bloggingen har måttet vike plassen for bl.a. maling av låve og diverse annet arbeid. Tusen takk for alle koselige hilsener til forrige innlegg!!!!

Jeg kommer innom dere alle om litt:-)

Ha en fin sommerdag!


22 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Nydelige krukker med oppheng. Flotte ble de hos deg, fin styling. Ja, jeg var jo også finalist i lag med dere to. :)

    SvarSlett
  2. Heldig har du vært ....et flott sett.
    Hun har en fin blogg.

    Her går det i seil tur og vi ligger i Gulen kommune og er innom plasser vi aldri har vært før.

    Ha en fin søndag
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. En kjem pefin gave du fikk Hjørdis!!
    Koselig og nyttig...og vi liker jo slike kombinasjoner :o)
    Hanne har et utrolig koselig hjem....nyter å kikke innom henne ja!

    Ha en fortsatt fin søndag....været er vel så som så hos dere også tenker jeg....

    SvarSlett
  4. Heldige du!! Det var en flott gave! Nå skal jeg ta et besøk i bloggen hennes også!

    God søndag!

    SvarSlett
  5. så heldig du var!!så nostalgisk!!
    kose deg videre i somemren..
    klem,M

    SvarSlett
  6. Hei Hjørdis, nydelig og en heldig vinner. Så nydelig du har det i hagen på Hidle, ser du har mange drømmer om denne sommeren du også. Nå har vi hatt to dager, og i dag regner det igjen, dette må bli en sommer vi husker godt igjen pga. alt regnet. Fortsatt fin helg til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for så gode ord fra deg Hjørdis...nå ble jeg ordentlig glad!!!

    Så kjekt at urtesettet fikk komme til deg, absolutt i sitt rette element vil jeg si...det er jo bare fantastisk der borte hos deg:)

    Stoooor sommerklem til deg gode Hjørdis <3

    SvarSlett
  8. Så fin premie! Og artig å vinne fra en person du i tillegg har et sånt "forhold" til! Du har jo et utrolig sjarmerende hjem og koselig blogg, så ikke rart at du har mange lesere!
    Ha en fin ny uke!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  9. Ser på hagen at det har vært sol i moderlandet mens vi har vært på ferie.
    Nå skal vi være hjemme en uke før vi drar på tur igjen. Kunne svært godt tenke meg en bit av sommer denne uka...
    Håper du får plantet deg noe krydder i de nye pottene.
    Jeg sådde stokkroser idag. Pratet med en hagedame i Danmark. Hun mente det ville gå fint å drive frem spirene nå, så kunne de stå ute i høst og sove i vinter.
    Vet ikke om de da vil blomstre neste sommer eller om jeg må vente et år til. Blir spennende.
    Sommerhilsen Marit

    SvarSlett
  10. For en koselig - og praktisk - gave ;-) Så gøy! Flotte ord, også.

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  11. Hei!
    Fint å lese om slik storsinnhet hos folk. Trivelig urtesett du vant også. Blir fint til urtedyrking. :-)Må nok ta en kikk inn til Hanne, skjønner jeg.
    Håper du har det bra og nyter hage og herlig blomstring. Lykke til med maleprosjekter. Alltids litt å gjøre om sommeren også.
    Klem Trine

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Gratulerer med flott premie. :)
    Nyt sommerdagene.
    Klem,klem

    SvarSlett
  13. Så kjekt da med så flott premie,tenker du finner noe kjekt å plante oppi:) Nydelig blogg du, jeg har kost meg her inne hos deg:) Sommerhilsen Tone

    SvarSlett
  14. Gratulerer med flott gave... og kjekt at du vant den da..

    Hanne sin blogg en bare nydelig...

    Koselige bilder...

    Kos deg i sommerdagene..

    klemmer =)

    SvarSlett
  15. Hei og takk for koselige hilsener på reisebrevene mine. Kjempeflott gave du har fått og ja, Hanne har ein superfin blogg.
    Fortsatt god sommer.

    SvarSlett
  16. Å hildrande du i Hidlesundet...
    Nå har jeg altså kost meg sånn med å oppdatere meg på bloggen din siden sist jeg var innom.
    Du viser så mange nydelige bilder og stemninger og steder og ting at jeg blir helt salig...

    TAKK for insipiarsjonen og nyt øyeblikken Hjørdis - øyeblikkene, - da kan det hende du kjenner sommeren..Vi bor nå her vest da vet du...:(
    God klem fra Os:o)

    SvarSlett
  17. Så koselig det var da! Ser at hagesettt har kommet til den rette plassen ;) Ble kjent med Hanne gjennom butikken min, Alle Tiders, for noen år siden. Hanne er ei superduper koselig jente. Er så heldig å ha vært hjemme i hennes utrolig flotte hjem. Sukk...

    Nydelig blogg og nydelig hjem du har også :)))

    Klem Susanne

    SvarSlett
  18. Flotte krukker!Heldige du!Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  19. Takk for hilsen Hjørdis!
    Savner dine innlegg....og håper du snart får gnisten til det igjen :o)

    Ønsker deg gode augustdager :o)

    SvarSlett
  20. Hei,her kom jeg tilfeldigvis over bloggen din og synes at den er kjempefin!Håper det er greit at jeg følger deg videre!Ha en fin dag!

    SvarSlett
  21. Hei igjen.
    Håper alt er bra med det!?
    Lurer på hvordan sensommeren er i Hidlesundet. Håper å se livstegn fra deg snart.
    Klem Marit

    SvarSlett
  22. Hei Hjørdis.
    Kjempefin gave. :)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)